Smilesra Kızlar 17+4üm adet sancısı gibi beya yırtılma hissi gibi ani gelip geçen ahtılarım oluyor sizde de oluyor mu bir de bebeğin hareketini hissediyorum özellikle sırt üstü yatınca sanki beni uyarıyor ? 🙏🏻🤲🏻🦋😊
Ennur05 Benimde bu sabah bıçak saplanır gibi bi ağrım oldu.Karnımdan yukarı doğru çıktı ağrı sonra 2 3 dakika sonra geçti. ilk defa geldi başıma 🤷🏻♀️ açıkcası bende çok tedirginim şu an bişey mi oldu diye ama doktora gitmedim 🤔 20+2yim bende
minnosveannesi Benim de biraz hareket edince özellikle popomun sol tarafına kramp giriyor yürümemi engellicek derece 😁 sizede oluyp mu öyle kramplı ağrılar