Hiç ama hiç korkmayın endişelenmeyin. Ben de 5. Haftalıktan 18 haftalığa kadar ağzıma su bile koyamadım doğru düzgün. Çok zor bi iki ay geçirdim, ölücem sandım. Burada bu gibi postlarda çok defa yazdım ama yine yazayım çünkü biliyorum duymaya çok ihtiyacınız var. Kolumu kaldıramıyordum halsizlikten, inanılmaz bir hastalık hissi bulantı ve kusmaların yanında.. tuvaletim geliyor gidecek dermanım yok. Gittiğimde tuvaletten tiksiniyor yaparken kusuyordum. Su içiyor kusuyor, meyve yiyor kusuyor her şeyi ama her şeyi çıkarıyordum.. her şeyin kokusundan tiksinmiştim. Eşimin, kendimin, yatağın, odanın, evin.. var olan her şeyin. Yoğurt çorbası ve ekmek bir nebze iyi geliyordu. Prilam dr kullandım 2 ay, beni çok iyi yapmadı ama birazcık olsun yiyebiliyordum. Bir süre sonra sabah ve gece uyumadan kusmaya başladım gün içinde birkaç saat kusmadan durabiliyordum. Böyle böyle 2 ayın sonuna doğru daha iyi oldum. Zencefil çayı içebilirsin zaman zaman (onu da kusuyordum ama iyi geliyordu bazen), çubuk kraker falan hiç iyi gelmedi. Ama kussam bile mutlaka bir şeyler yiyordum. Mesela tuzlu peynir ile ekmek, krem peynir grissini, çorba ekmek. Kussan da biraz dinlendikten sonra az da olsa ye. Geçecek bu günler inan. Ben de ömrüm boyunca böyle ölüm döşeğinde gibi mi olacağım demiştim ama geçti. Bebek için endişelenmeyin o her türlü besleniyor 🥰 rabbim acil şifa versin tez zamanda iyileşirsiniz inşallah