Arkadaslar ben şu an adet tarihime göre 33 hafta 2 günlük hamileyim ama her gidisimde bebek 2 veya 3 hafta önden gidiyor dogumum hangi zamana göre ayarlanır erken olmasini istiyorum elbette ama bi sorunda olurmu bilmiyorum 3.Sezeryanim olucak korkuyorum 😟