Glsh3561 Huri54 canım 2 gün snra gel dedi gittim 61 2 gün snra tekrar gittim 91 1 gün snrada 131 oldu düzgün yükselmiyo cumartesiyi bekliyelm dedi cumartesi tekrar kan testi yapıcak bakalm
_Mother_ Glsh3561 canım benim adetimin 4.günü 38.90 çıktı 7.gün 339.50 çıktı inşallah senin de yükselir
Glsh3561 Iremrzgkhn benim feğerlerim güxl yükselmedi canım çarşamba 41 sonraki salı 131 doktor ctesi tekrar gel ded çok korjuyorm 😔😔
Nisa46 Huri54 Çamaşırda ıslaklık bende de oluyor neden oluyor bilginiz varmı bende hamilelikten şüpheleniyorum
Huri54 Nisa46 sadece o var diye hamile diyemezsin ancak benim hiç öyle bir şeyim olmazdı ondan anormal bir durumdu MEğer gebelikmiş göğüslerim acıyordu kasığımda batma vardı idrara sık çıkıyordum