İlk toz 20ci hafta da oluyo arıyorlar zaten 2ci doz da 1 ay sonrasında oluyo, beni ilk aşı için sağlık ocağından aradılar 2cisi için de aşı kartına tarih yazdı bu tarihte gel dedi. Benim ağrım da öyle abartıcak kadar olmadı sadece kolumu kaldırınca azıcık ağrıyodu, bebek hareketlerin de de dedikleri gibi azalma olmuyo yani ben de olmadı