symscn 15+5 olduk bugün kontrolüm vardı ama maalesef bizimki bağdaş kurmuş bi türlü net göstermedi doktorum erkeğe benziyo dedi daha sonra yine bakacak bu durumu yaşayan oldu mu sonradan değişti mi yoksa erkek mi demeliyim kendime 😊
Cemrreedemirci symscn öksürünce falan dönmedi mi. Aklınızda bulunsun pozisyon uygun değilse 2 3 kere öksürün bi de hafifçe propla vurunca doktor hareket ediyor.
Srhtzlyh symscn 20+0 saklanıyor bizimki sürekli 5 gün sonra ayrıntılı ultrason var ondan umutluyum bende😅
Papatya-20 symscn bolca çıkolata ye muz ye cıkolata lı süt iç su iç içeriye girmeden 😂 o zaman yerinde durmuyor pozisyon degiştiriyorum biz 12 yiz öyle yaptı ama bize doktor söylemedi
symscn Srhtzlyh aa gerçekten mi 😁 ah bu bebişler biz merakla beklerken onlar saklıyo hayırlısı olsun inşallah 😊
mrs_elisah bana ikili taramada ve 15.haftada kesin erkek denildi. 17de kız olduğunu öğrendim. kesin denildiği için alışveriş yapmıştım 😒😒😒
symscn mrs_elisah hadi ya kesin dendikten sonra demek bide hayırlısı olsun inşallah alışveriş için beklemek lazım demek biraz 😊
Srhtzlyh symscn evet ya 15 haftalikken bi %75 kız ama yinede bekleyelim dedi. Ondan sonrada bidaha göstermedi bizim tontik bekliyoruz bakalım😅 ama korkuyorum biliyor musun ya ayrıntılıda da göremezsek diye😵😅😅
19231923 symscn benim 20+6 şu anlık kıza benziyor dedi onun öncesi hiç göstermedi hala net bi bilgi için ayrıntılıya gün sayıyorum resmen 😂