Sleepy bez. Islak mendil her turlu kullanmadim kullanmam da ..pamukla ya da direkt yıkayarak hallediyrdum. Disari çıkarken de iyice yikadigim islak mendilleri posete koyuyordum. Gene de sleepy nin islak mendili en cok onerilen diye duydum. Primaya karşıyım ben alsam tr mali alirim zaten. Prima icin cok parfümlü ve tahriş ediyor da denildi…instada mühendisin oğlu hesabinda karsilastrmalar var oneririm orayı