Ktugba Merhaba bayanlar ben 12 haftalık hamileyim ama hiç bir şey hissetmiyorum sadece arada tek hafif bulatilar oluyor o kadar bide karnım hiç çıkmamış sadece hafif sertleşme var acaba normal birşey mi bu haftalarda
Huriyeolgn Ktugba 13. Haftamdayım benımde cıkmadı karnım canım bulantı hapı kullanıyorum sadece ondan bulantım yok
Serifeisitmir Ktugba normal canım çok küçük daha mide bulandınız olmaması güzel bir şey bence sağlıklı beslenebilirsin karnında 20. Haftalarda başlıyor cikmaya
Boncukbeyinannesi Ktugba yani benim karnım çıktı biraz ama herkesin bünyesi vs farklı. Bence yasadiklariniz gayet normal☺️
Zeyyaleyyy Ktugba 24. Haftamdayım karnım hiç çıkmadı aşerme mide bulantısı hiçbirşey yaşamadım canım herkes bir olmuyor sıkıntı yok o yüzden bize hamile demeye bin şahit 😂
hasretak12 Ktugba normal canım bende bugün 12. haftama girdim tek farkımız benim aşırı bulantım ve kusmam var yemek yiyemiyorum