zynp131820 ne kadar güzel maşallah 🧿 siz de inşallah sağlıkla kızınızı da kucağınıza alırsınız 🥰 ilk gittiğim doktor beni çok korkuttu ilk kez yaşadım, tecrübesizim ne dese yaptım. bize sürekli test yaptırmak istedi yüksek ücretler karşılığında tatbiki. hatta testlerde bir sorun olursa tüp bebek olabilir dedi. halbuki çok kişinin başına geliyormuş bu durum burda okudum sonra diğer gittiğim doktor bebeğe yapılan testin bile gereksiz olduğunu ilk gebeliklerde olabileceğini söyledi.