YavuzCagan Kızlar sekreterim koltuğumda rahat yürüyüşte yapıyorum yarım saatte bir ama yok sırtım bır agrıyor sızlıyor kopacak sankı ne yapabılırım sizce bebekten dolayımıdır acaba yoksa baska bişimidir 22 haftalığım çare varmıdır buna
Mavilibulut YavuzCagan ben de çok oturamiyorum sürekli ağrıyor oturunca doktoruma sordum ve hamilelikte normal bebek büyüyor taşınması zor gelebilir sırtına dedi herkesin bünyesi farklı çünkü yapılacak bir şey var mi bilmiyorum bana bir öneride bulunmadı sizde doktorunuza danışın belki size bir öneride bulunur
YavuzCagan Zehra_Aylin sen hayırdır kuyruk acın mı var burdakıler doktormuymus lafa bak kanaması olupda bısey olur mu dıyen var benım yazdıgım mı dokundu sana ?????
YavuzCagan irva doktorumla görüştüm yapabılcek bıseyı yokmus agrım ıcın malesef normal zaman olsa iğne yapılırdı ama gebelıkde yapabılcegımız bırsey yok dedi
Mavilibulut YavuzCagan malesef öyle gebelikle ilgili olduğu için gebelik bitene kadar idare etmemiz gerek