Tugcekkkkk Kızlar gebelik şüphesiyle bugün 10.30 da kan verdim. Hala sonucunu e nabız da göremedim 10 dakikada bir girip bakıyorum. Normalde max 2 saatte görünüyordu. Pandemiden dolayı mı sıkıntı oluyor acaba
Esratt Tugcekkkkk bildiğim kadarıyla e nabız a geç düşebiliyor. Beklemek istemiyorsanız yaptırdığınız yeri arayıp sorun.
Anneolmayahasret Tugcekkkkk e nabiza gec dusuyo . Verdiginiz hastanenin sayfasindan takip nonuz ile bakabilirsiniz yada hastaneden alabilirsin canm devlette olsa acilde verdirsen kan sonucu veriyolar