Merhaba arkadaşlar 19+6 haftalık hamileyim karnımın sağa tarafına sanki bıçak gibi bir ağrı saplanıyor arada.gani dalağınınz şişerde batar ya öle.hep aynı yerde.doktorumu aradım ama ulaşamıyrm telefonu kapalı.sizin başınıza geldi mi yoksa normal bir durum mu?hastaneye gitmeme gerek var mı?