EsraUmt E3535 https://www.hepsiburada.com/silver-pearl-gumus-gogus-ucu-koruyucu-kapagi-999-ayar-p-HBV00000PUH1I
YYSUSAM E3535 xsilver aldım çok memnunum ilk bebeğimde ne yaptıysam ise yaramadı ikincisinde bi denemedigim bu kalmıştı dedim iyiki almışım doğumdan 4 hafta önce düzenli kullanmaya başladım mükemmel birsey hem meme ucu sutyen yapışmıyor tertemiz kalıyor
pPapatya Siibeell merhaba. Sadece göğüs ucunu mu kaplıyor yoksa kahverengi kısmı da kaplaması gerekiyor mu?
RuzgarsMommy Bende kullaniyorum cok memnunum Valla yemeyin içmeyin gümüş kapak alin hayatınız kurtulsun kremlerle ugrasmayin hiç
Bonnusimo RuzgarsMommy bende gümüş kapak aldım fakat lansinoh gögüs ucu kremide alcaktım gerek yok mu sizce
HtcGB Ftmnrr Kullandınız mi ya da kullanandan memnuniyet duydunuz mu?😬 Fiyat falan iyi hemen alayım dedim deeee😂
Sedaca Markalarını da yazarmısınız kullananlar❤️ Hepsı aynı mı gumus olması yeterlı mı 925 ve 999 var bırde
E3535 Gamzes göğüs ucunuza her emzirdikten sonra kapaklari koyuyosunuz acısını aliyo yara yapmiyo diyolar
E3535 Markada yazin arkadaslar :) 999 lar daha iyimis sanirim trendyolda var 195 tl dogumdan 1 2 hafta once baslayn diyolar ama kahverengi kismi kaplamasi yeterli oluyormus
RuzgarsMommy Bonnusimo hic gerek yok sadece gümüş kapak tak yeterli canım bide ustune göğüs pedi sonra sutyen okadar