Sonunda doğurdum iki gün önce 40+3 te geldi canım kızım 💓 doğum hikayemı paylaşmak istedım belkı deneyimlerımizin birbirmize bir faydası olur 😊 miadını aştığı için cok sabırsıdım ne zaman doğacak doğmayacak mı dıye 🙈 25 i günü cok yürüyüş yaptım 12 bin adım attım yaklasık .. yürüyüş sırasnda hafıf hafıf sancılarım oluyordu ama yalancı doğum sancısı oldugunu düşündüm .. cunku hafıf hafıf geliyordu. Gece 12 de yattım yayaga belimden vajınaya doğru cıddi bi agrı gırdı . Sonra 5 dk da bır geldıgını farkettım agrıların düzenlıydı . Duşa gırdıgım haldede gecmeyınce doğum sancıları oldugunu anladım.Lavoboya gttıgımde nişanımın geldıgını farkettm kanıyordum. Pecete koydum agrılarım devam edıyordu . Saat 3 e kadar bekledım evde nişanım da gelmeye devam edıyordu ama ben bıraz da korktum ya bu basla türlu bi kanamaysa dıye ? Cunku hafıf hafıfte olsa gelmeye devam edıyordu .. Eşimi uyandırdım hastaneye gıttık ebe muayene ettı 6-7 cm açıklımın oldugunu söledı şaşırdı 😊 nasıl bu saate kadar gelmedın dıe . Bende kanamadan korkmasam yıne gelmeyecektım dedım kanaman normal bebek kanala yerlesmıs dedı 😊 sonra dr muayene ettı 15 dk sonra ⅞ cn açıklığın var cok güzel dedı doğumhaneye alınmamı ıstedı dırekmen 😊 doğum cantam arabadaydı Allah tan . Doğumhanede ıkınmaların basladı 3.30 da doğumhanedeydım ıkınmalar geldıkce çömeldım squat yaptrdı ebeler .. yürüdüm .. uzandm . Satt 6.25 ye bebegım dünyaya geldı normal doğumla 😀 açılmalarım hızlıydı ama ıkınma faslım 3 saat sürdü kafası bı türlu cıkmıyordu bebegımın 😊 ufak bı kesi atıldı sert bınsekılde ıkındım ve 06.25 te dünyaya geldı fıstıkım 😊 o kadar hafıfledım onldar rahatladım ki o anda kordonu bıle kesmeden üstüme koydular bebegı ten teması için sonra kordon kesıldı ve hemen emzırdım orda şükür ki tuttu memeyı aycanım 😊 hersey cok güzel gectı cok şükür 🙏 dünyanın enn güzem duygusu anne olmak 💓şimdı yanımda uyuyor melegım Allah ısteyen herkese nasıp etsın .
kesi sırasında anestezi yapldıgı ıcn hıc acımadı . Plesentayı da kendı halıne bıraktılar cıkması için baya aktı kendılıgınden sonra gelıp karnıma masaj yaptılar azıcık ıkınmamla tamamen şık dıye düştü karnım boşaldı tamamen cok rahat oldu.
Şiddetle önermek ıstedıklerm sevgılı annelerimize 🥰
hergün en az on bin adım attım hamılelegım boyunca . Sadece 13 kilo aldım .56 ydım 69 oldum eve gelince tartıldım 64 üm şuan doğumda 5 kilo gıtmiş. Emzırdıkce gdecegını düşğnuyorum karnıma korse taktım . Yürüyüşü ihmal etmeyın
*36 hafta ıtıbarıyle hergun 7/10 arasınhurma yedim .
*hergün cevız fındık badem yemeye calıstım bebiş 3500 kg 48 cm dogdu .yediklerımizin etkılı oldugunu düşğnuyorum.
*doğum sancılarım cok dayanılmaz degıldı . Evde 3 saat cektım ve cok hızlı acılmam oldu agrıkar vurdukca le havle vele kuvvete illa bılla hıl alıyyıl azım cektım ve belımi oğarak masaj yaptım . Allah a dayandım ve kuvvet buldum .
hemen hastaneye gıtmeyın bı terslık olmadıgı sürece evde konforlu geçirin sancılarnızı.
- doğumdan sonra yanınızdq tecrubelıBırılerı olsun Anneniz ablanız artık her km müsaitse .. cunku bebege tek başına yada sadece eşle bakmak cok zor . Dikişlerım oldugu için ben sadece emzırdım bebegımı yanımdaki ablam ve halam gazını cıkardı altını aldı benım de nefes almaya fırsatım oldu ..
*söyleyeceklerın bu kadar 😊Allah herkese kolay doğumlar nasıp etsın 💓💓