Herkese merhabalar, 12.haftamdayım ve 6.haftadan beri kusma mide bulantısı aşırı koku hassasiyetiyle cebelleşiyorum.doktorum prilam dr verdi denedim olmadı rennie duo kullandım olmadı şu an gaviscon kullanıyorum o da biraz hafifletiyor ama zaten kusmayı engellemiyor.leblebi denedim,kraker denedim ama ne koku olursa olsun mide bulantısından sürünüyorum.3 haftada 5 kilo verdim serum yedim 2-3 gün rahatlattı ama şu an hala devam ediyor. Ne yapacağımızı şaşırdık.Sizlerinde böyle sorunları var mı nasıl baş ediyorsunuz fikir alabilir miyim