27+0 olduk bugün çok şükür iyiyiz dün kontrolüm vardı her şey yolunda tek sorununuz kızımın başı hep yukarda ve ayakları kasiklarimda miğdemi cok sıkıştırdığı için yemek yiyemiyorum resmen hamileliğin başında 6 kilo verdim ve henüz kendim hiç kilo almadım mesanemi tekmelediği içinde sürekli tuvalete gidiyorum doktor inşallah döner yakında yeri darlasicak dedi sizin bebisler nasıl kaçıncı haftada döner bilgisi olan varmı acaba