Ilke1 Kızlar merhabalar sezeryan doğum sonrası Bepanthol anti scar jel kullananiniz var mı benim doktorum yara izi ve çatlaklarım için iyi gelicegini söyledi
Minikannesi00 Ilke1 canım bana krem verildi ama bu değil cantractubex aldım . İzim geçti gibi bişey ,toplasan 20 gündür kullanıyorum çok etkili
Ilke1 Zeynepcaglar6165 @Sinemcetin20 Edanur58 Neden hiç onermediler acaba bana 2 hafta sonra kullanmaya başla dedi
Elifsultan__ Doktorum Scarex diye bi jel yazdı devlet karşılamıyor yara izini geçiriyor iki gündür kullanıyorum
Sinemcetin20 Ilke1 bilmiyorum ama neşter izi sonuçta ne kullanirsan kulln illaki izi olur bence kesik izini yok etmeye calismk sacma geliyo bna
Ilke1 Sinemcetin20 ya evet tamamen ortadan kalkacak gibi bı durum olamaz zaten ama en azından çok da belli olmaz diye düşünüyorum