Yakacık doğum hastanesi bana yakın olduğu için orda takip ediliyordum. 37 haftamda hafif kanama geldiği için gitmiştim 1 cm açılma olduğunu söylediler eve geri geldim. 38. Haftamda kahverengi akıntı geldi tekrar gittim açıklığın 2 cm olduğunu söylediler sancı olmadığı için eve yine geri geldim . Bu ara da bir kaç gün içinde nişan denilen şey geldi. Hafif pembemsi sümüksü bişey.
39. Haftamda nisan ayının 29 unda öğlen saat 2 de sancım gelmeye başladı. O günde halamlar hissetmiş gibi bana oturmaya gelmişlerdi. Saat 3 gibi yakacık acile gittik 3 cm açılman var sancıların sıklaşınca gel dediler. Akşama kadar evde sancıların süresini tuttum. Akşam saat 9 da sancılarım sıklaştığı için tekrar gittik acile . Açılman 4 cm olmuş yatış yapılacak ama burda tam teşkilat yok tek doktor var zor bir doğum olabilir bebek de iri kararını kendin ver zeynep kamil ya da göztepeyi düşünebilirsin dediler. Önce korkudan biraz ağladım sonra hemen imza attım yatışı kabul etmedim hemen eve gelip bavulları aldık zeynep kamile geldik. Yatışım 30.04.2018 de saat 12 de yapıldı o saate kadar nst muayene falan derken zaman geçti.
19 saat suni sancı verildi ağladım bağırdım sedyeleri parçaladım . Doğum böyle olur biraz çekeceksin dedi her gelen ama ben ölüyorum resmen . bu arada sancı sedyesinde suyum patlatıldı şişe benzeyen plastik bir çubukla .19 saat ağrı, açlık ,yorgunluk , ağlama derken Açıklık 10 cm oldu. Ikın çocuk gelecek dedi doktor ıkındım ıkındım kafası aşağı inmedi. Yorgunluktan , acıdan bayılmak üzereydim zaten gözlerim kayıyodu. Doktor riske atamayız acil sezaryene alıyoruz dedi ve beni hemen ameliyathaneye çıkardılar sedyeye yattım hava veriyolardı gerisini hatırlamıyorum. Sonra hadi uyan bebeğin emmek istiyo seni dediler . Bi uyandım göğsümde bir melek karşımda ailem sonu güzel ama çektğimi ben bilirim 😩😢 Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin inşallah . Bu arada hastane odasından yazıyorum. Ben çok çektim😳 ilk ve son olacak 😟