Herkese Merhaba 😔
Bu hamilelik değil kabızlık beni bitirecek, diyetisyen kontrolüyle hamileliğimi geçiriyorum prebiyotik kullanıyorum diyetisyenim bebek büyüdükçe maalesef kabızlığın daha da artıcağını söylüyor.
Siz nasıl başediyorsunuz? Eminim herkes farklı atlatıyordur hamilelik sürecini sonuçta her bünye farklı. Afedersiniz psikolojik olarak Ikınmaktan da korkuyorum