Kızlar 37+1 haftalık gebeliğim, ancak son 1 aydır ellerimde uyuşma karıncalanma oluyor. Bazen bir çatal bile tutamıyorum. Özellikle sağ elimde, parmaklarımın tamamen karıncalandığı bile oluyor. Son zamanlarda da iyice arttı. Aynı durumda olan var mı ?