Nurseelif Benimde son 7-8 gündür ağrımlarım var, geçen cumartesi 35. Haftamda doktora gittiğimde ne sancı ne kasılma hiçbir şey çıkmadı. Neden olabilir diye sordum; bebek şu an her yere baskı yapıyor ondan kaynaklı olabileceği gibi fark etmeden üşütmüş de olabilirsin dedi. Çünkü hamilelikte artan hormonlardan dolayı terliyorsunuz sonra klima ya da vantilatörün karşısına geçip oturuyorsunuz akşamda cam açıp uyuyorsunuz sonrasında üşütmüş olabiliyorsunuz dedi. Bana iki dediği de mantıklı geldi. Çünkü cidden terleyip cam pencere ne varsa açıyorum.