Deletedmom382 evet haklısın canım o şekilde çok post aciliyor ama ben artık bakmamaya çalışıyorum. Kimseye şu postu açma diyemeyiz ki moderatörler bile “annelerin gün odası” başlığı var ve isteyen istediğini açabilir diyor. Ben sıkıntı etmiyorum açıkçası. Kim ne isterse post açabilir. Ama ben hamilelikle ilgilide açılan postlarin çoğunun saçma olduğunu düşünüyorum. Arama geçmişine bakmadan defalarca aynı soruyu soranlar cevap alamamaktan şikayet ediyor. Arkadaşım önce bir arat bakalım sorduğun soru sorulmuş mu. Kişisel olaylar hariç tabi (kanama, erken doğum, doğum vb) alt alta kaç tane post görüyorum şeker yüklemesi yaptıran var mı, sizce yaptırmasam ne olur, ikili test gerekli mi, ikili test değerleri normal mi, detaylı ultrason için nasıl randevu aldınız, detaylı ultrason yaptırmasam olur mu ikili test yaptırmıştım gibi gibi. Özellikle şu haftadayim bebeğimin boyu kilosu şu sizce normal mi. Arkadaşım bunu doktor bilir normal dediyse normaldir. Ayrıca kilo boy aralıkları Google da yazıyor bir bak bakalım seninki o aralarda mi. Kimi bebek 4 kilo doğar, kimisi 3 kilo. Bu kıyaslanacak bişey değil ki. Yani aslında bir çok insan bu platformu verimli kullanmıyor. Ben bir başlık açmadan önce gecmise girip taratiyorum neler konuşulmuş diye. Kanamam var doktora gitmedim kahverengi şekilde geliyor ne yapmalıyım diye başlık görünce açıkçası artık yazasim bile gelmiyor. Kimse o şahsın doktoru değil ki burada. Acil durumlarda doktora gidilir. Ben artık sohbet muhabbet ediyorum açıkçası. Birde ilgimi çeken konulara dahil oluyorum. 🤷🏻♀️ Bende gördüm o suralara bakın aldatiliyor musunuz öğrenin postunu. Fazlaca gereksiz bir posttu bir çok kadın kocasının chat programı indirdiğini gördü. Artık aldatılma olayı biraz fazla çıkıyor karşımıza Allah’ım sonumuzu hayır etsin.