Ozlemont Merhabalar. 8. Hafta icerisindeyim. Oncesinde kasiklarima sanci giriyordu ama sonra geciyordu; ani agrilae gibiydi. 2 gündür araliklarla, uzun süreli agri hissediyorum sancidan ziyade regly agrisi gibi. Bilgisi olan veya yasiyan var mi?
ecembugra53 Ozlemont canım aşırı agrın varsa doktora git bekleme o haftalarda bebek. Rahme tutunmaya çalışıyor kanama falan olursa hemen doktora git