Kızlar 27+3 üm bugün şeker yüklemesi için doktora geldim, tansiyonumu d aha önce ölçtüğümde de yüksek çıkmıştı bügünde 14 çıktı. Doktorum ekmek unntuz hazır gıda va herşeyi kesiyorsun dedi ve tansiyon için ilaç yazıcam dedi. Benim korkum tansiyon normal doğuma engel mi? Başka sakıncaları var mı? Bebeğimin gelişiminde sorun yok bu arada (çok şükür) ama şu tansiyon canımı çok sıktı😔