YYagmurr Merhabalar herkese!!! 🤗 Önerebileceğiniz bir bebek arabası var mı? Ya da kesinlikle şu markanın şu modelini alma dediğiniz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. 😊
elcinsadem Ben Kraft tango aldım. Hem çok hafif 6,5 kilo . Hem tek elle kapanıp açılıyor . Kapanınca bavul gibi yanınızda çekebiliyorsunuz ve kabin tipi olduğu İçin uçak yolculuğunda üst kabin de taşıyabiliyorsunuz
Nesliyazmazz Travel sistem alma kesinlikle. Kabin boy tercih edebilirsin uzun süre rahatça kullanabilmek için