Ben de Gökhan Yıldırım’a detayliya girdim. Zaten kendisi prof, alaninda cok iyi ve uzman birisi. Oyle cok konusmaz, samimi davranmaz ama kesinlikle alaninda cok cok iyi tamamen guvendigim bir doktor. İkiz gebeligim oldugu icin iki detaylimi da ona yaptirdim. Daha 13 haftalikken 6cmlik bir bebekte bir damarla ilgili cogu doktorun anlayamacagi bir seyi buldu sukur sikinti cikmadi sonrasinda ama bunu gorebilmesi anlamasi bile yeterli oldu ne kadar iyi oldugunu anlamam icin, tavsiye ederim. Ayrica esimle birlikte girdik hep aksi bir sey soylemedi hic.