ecembugra53 Clm001- canım normal de tıbben ilk üç ay risklidir sonra diğer durumlar olabilir kişiden kişiye değişir yani
yumukeller Clm001- ilk 3ay en önemli süreç ama tehlike hep var benim bı tanıdığımin 7.5 aylıkken karnında bebegi öldü
Nermin1002 17 haftalık oldum kanamam yok ama en başta o tehkike oluştuğu için önlem amaçlı hala progestan kullanıyorum
btl_27 Nermin1002 progestanı vajinadan mı alıyorsunuz naısl kullanıyorsnuz bnde kullanıyorum da akıyo yanigidiyo faydası olurmu yinede
ecembugra53 Clm001- 😊🤰 Evt canım sen dikkat et ilk üç ay bi yere uzanma ağır kaldırma bol bol dinlenmeye bak
Clm001- ecembugra53 şuan 7 hastalığım bol bol dinleniyorum ama midem çok kötü ya.. bulantı kusma yok ama ağrı var. Normal mi acaba ?
ecembugra53 Clm001- normal canım aç kalma aç kaldığın sürece daha cok artar miden ağrın doktorum demişti bana
ecembugra53 Clm001- geçecek canım canını sıkma canım ne istese onu ye meyve olır dondurma olır sebze olır
yumukeller Clm001- malesef..herşeyi hazır herseyini hissetmissin gün sayıyorsun kucağına almak için biranda herşey bitiyor. Allah kimseye yaşatmasın
ecembugra53 Clm001- 🥰😊 bak bende hep basından beri hamileliğimin meyve aşırı yiyorum 😂 dondurma kuru yemiş cok yiyorum ben arada sandviç içi yapıyorum peynır marul salatalık domates koy ye canım😊
Clm001- ecembugra53 bende kuru yemiş çok yedim. Şuan yoğurt meyve ve sebze.. ekmek asla yiyemiyorum ☹