Neslihan1903 hamilelik öncesi insülin direncim olduğu için bende glifor kullanıyordum ve 12. Haftama kadar kullandım. Sonrasında bırakıldı ve düzenli şeker ölçümlerim başladı 19. Haftada şekerim yükselmeye başladı ve diyetisyene başladım. Diyet ile rutine oturmuştu. 35. Haftadayım bir tık yüksek çıkıyor artık dengelemekte zorlanıyoruz ciddi diyet yapıyorum herşeyden mahrumum diyebilirim. Henüz bebeği etkilemediği için şimdilik sorun yok ama zor oluyor bu şekilde olmak. Şekeri dengelemek sorun olabiliyor.