Ayseylmz Merhaba kızlar yardımınıza ihtiyacım var doktorum cumartesi günü aşılama icin çağırdı insallah ama ben kararsızım anestezi altında mi yaptırsam yoksa normal mi yaptıranlar vardır illaki lütfen yardımcı olurmusunuz ağrılı bir işlem mi anestezi ye gerek varmi ?
Slin35 Ayseylmz kesinlikle anestezili yaptır. Doktor ne kadar ağrı yok sızı yok dese de insan kasıyor hassas nokta sonuçta. En ufak bi kasılma yaşadığında işlem boşa oluyor maalesef 😞
Myssr Ayseylmz aşırı basit bi islem bunun icin anestezi almayin. Adet agrisi gibi ve cok kisa suruyo kendinizi kasmazsnz okdr zor degil
Pembe-mavi Ayseylmz ben anestesisiz oldum. Hiçbirşey hissetmedim. Biraz dinlendirdiler, sonra ece yürüyerek gittim(20dk falan mesafede ev). Ama benim tutmadı. Tüp bebek yaptırdık. Ama şuna inanıyorum güzel bir hastane olsaydı tutardı.
ecembugra53 Ayseylmz oldum ama tutamamıştı sonra ki ay kendiliğinden oldu bemde yok agrı olmadı sadece işlem yapılırken. Kasma kendini cok rahat ol spermler verilirken o anlık biraz olıyor o kadar ondan sonra o gün yatıp uzandım hiç bişry yapmadım
Anneolmayahasret Ayseylmz inan anestezi almaya degmez canm iki kere asilama oldum 3 dk lik bi islem hic bisey hissetmiyosun bile
Sbl91nht Ayseylmz bi saçmalamayın ya normal muayane hiç mi olmadın ne agrısı ne sızısı anesteziyi iyi birşey sanıyorsunuz sanırım zaten oralara gelene kadar ilaç vs kullanıyorsunuz daha fazla vucudunuzu yormayın hiç bir agrı filanda yok o anestezi oyle kolay atılmıyor vucuttan. Bir aşılama ve sonrasında tüp bebek yaptırmıs biri olarak gereksiz yere almayın vücudunuza ilaç vs bişi hem istiyorsunuz en ufak bişeyine bile dayanamıyorsunuz böyle hiç olmıcak şeyleri düşünüyorsunuz yapmayın rahat bırakın kendinizi agrı filanda yok.
Ayseylmz Sbl91nht kötü bi niyetiniz olmadığını biliyorum ama lütfen üslupunuza dikkat edin sacmalamayin ne demek asil siz sacmalamayin burda tecrübesiz olduğum icin soruyorum sizin kimseyi azarlamaya hakkınız yok !
Sibel89 Ayseylmz iki aşılama iki tüp bebek yaptırmış biri olarak sunu söyleyebilirim anesteziye gerek yok kolay bı islem birkaç dakikalık hafif bir sancı oluyor diyelim o kadar hakkınızda hayırlısı olsun şimdiden 😊
Oznurcakir Ayseylmz bende salı günü olacam korkmaya hic gerek yok canım kasma kendini yeterlidir anında geçiyor zaten 🦋
Ayseylmz Oznurcakir canım 1 saat önce aşılama oldum acımıyor demek yalan olur ama sadece 1 dk sürüyor ve çok az bi acı korkma insallah tutar canım
Sedaimm 3 ay önce oldum çok şükür tuttu, rahim filmi neyse de bunda anestezi hiç duyduğum bir şey değil hatta doktor spermin gidişini gösteriyor rahat ol anestezıyle yorma kendini
Beyis Hiç acı hissetmedim anesteziyi duyunca şaşırdım benim doktorum iki gün üst üste yapmıştı iki kere aşılama oldum yani toplam 4 kere hiç bişey hissetmedim 🤷♀️