Geceleri ya da sabaha doğru bir kaç günde bir bel ağrısı oluyor ama öyle böyle değil uykumdan uyandırıyor ayağa kalkıyorum olmuyor, oturuyorum olmuyor, uzanıyorum hiç olmuyor. Yalancı sancı mı bu ya 😣 sonra 1 saat sonra hiç bişey olmamış gibi geçiyor. Kasıklarımda falan bir ağrı yok. Sadece belimde baskı gibi bir ağrı. Adetken bel ağrır ya onun 2 katı kadar ağrı😓 yarın doktoruma da söylicem yaşayanınız var mı ya çok kötü oluyorum. Nasıl bir çözüm buldunuz buna?(31+2yim)