balperisi_71 Huri54 benim ilk beta 98 iki gün sonra 130 190 diye gidoyordu iyi artıyordu dış gebelik çıktı sağlıklı gebelikte 2gune 2kat artarmis
Huri54 balperisi_71 dış gebelik ben yaşadım ancak belirtilerim vardı şu an aklıma hiç öyle şeyler getirmiyorum bile 🤲 Sana çok geçmiş olsun Rabbim zamanını biliyor nasip oluyor yine
Huri54 Happybabyyy canım benim bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah teşekkür ederim desteğin için ben dev1 hafta sonra gidicem zaten inşallah kesemi görücem ve bende bebeğime kavuşcam😍