Prmas61 36+1 günlük hamıleyım gece bı anda ıslandıgımı hissettim ve hemen WC ye gittim uyku sersemlıhı hatırlayamıyorum idrar miydı yoksa suyum mu gelmişti kokusu nasıl oluyor bilgım yok cok terettütteyim yardımcı olun lütfen🙏
Duygukocc Prmas61 genelde su gelmesi gece yaşanıyormuş ama eğer kokusu varsa idrar kaçağıdır ama kokusuzsa suyunuzdur bence tereddütte kalmamak için bi doktora gidin
Prmas61 Duygukocc kokusu idrar gibi smdi de bebegımın hareketlerini takıp ediyorum bi değişiklik yok yanı hareketli bebegım