1 haftadır halsizlik baş ağrısı ve burun tıkanıklığı vardı dün test yaptırdım bu gün saglık ocağında ki dktor aradı sonucum pozitifmiş 30 haftalık hamileyim 😣Sadece parol veriyorlarmış baş ağrım geçmiyor evde nasıl tedavi uygulayabilirim ayrıca bana dua edin lütfen 4 yaşımda oğlum var 😢