13+2. Haftamda ikili testte kız gibi denmişti 17+2. Haftada gittiğimde %90 kız dedi ( bacak arası boştu) 3 kez sordum doktora evet kesin dedi😅
burada çok hikaye okudum birazcık korkuyorum değişir mi acaba diye , ona göre alışveriş yapmaya başlayacağım. Sizce ayrıntılı ultrasonu bekleyeyim mi , kesin midir ☺️