Sevgili anneler ve anne adayları... Artık çok sabırsızım bir an önce bebeğime kavuşmak istiyorum. Sizlerin ya da çevrenizde ki diğer annelerin kaçıncı haftada normal yolla bebekleri geldi? Acaba ben mi sabırsızım ya da bizim bebek gelmek istemiyor mu? 🤔😄