TugBaris henüz alışverişe başlamadım ama araştırıyorum kış bebeği olduğu için nasıl bizler kalın polarlı şeylerin altına atlet giyiyorsak bebek için de zıbınlarını kısa kollu alacağım atlet niyetine giydireceğim üzerine de polar yünlü şeyler yelek vs uzun kollu alırım ⅔ tane ama bebeğin kilosu nasıl doğar bilinmez uzun kollu zıbın alıp kollarını şıksın istemiyorum sizce kısa kollu zıbınlar alabilirsiniz benim tavsiyem 🥰