Deletedmom05 O ağız yaralarından az çekmedim hala çekiyorum 7 yıldır falan aralıksız hep çıkıyor ağız kanseri taraması bile yaptık çok şükür bişey çıkmadı ne denediysem ne yaptıysam geçmedi ilaçlar bile fayda etmiyor bide normal insanda ayda bir çıkması gerikirken bende iki haftada bir çıkıyor du ve anca bi haftada iyileşiyordu tuzlu su bi tek iyi geliyordu bide aloavera jeli bulabilirseniz o hemen geçiriyor