Ebru2403 doktorların söylediği gebelikte ki en doğru ve en önemli test 2 li tarama testiymiş.ola ki allah korusun bütün bebeislerimizidown sendromu yada başka bir genetik hastalık taşıyorsa bu haftalarda konan tanılar daha doğru oluyormuş ense kalınlığı burun kemiģi yokluğu bacak kol kısalığı vs.diğerlerine zaten gerek duymuyor doktorlar.Bana sorarsanız da şimdiki aklım olsa bende hiçbirini yaptirmazdim ama işte insanın içini yinede birşeyler kemiriyor söz konusu sağlık olunca.yaşı 35 yaş üzeri olanlar yada ailede kalıtsal veya genetik bir hastalık taşıyanlar kesinlikle yaptırmalı diye düşünüyorum tedbir amaçlı.