Acemibalikgibi Selam kızlar 14+1deyim 2-3 haftadır sol kalçamda bıçak var sanki eğilip kalktıkça bana batan nasıl geçecek 😕 bi de dün cinsiyete kız dedi doktor değişir mi sizce 😇
sue92 Aynı ağrı benim de sağda var. Dün kontrolüm vardı, doktoruma sordum. O da o ağrılar olabiliyo dedi. Normalmiş. Süt, yoğurt, peynir ye bol bol dedi ve kalsiyum takviyesi yazdı👍🏻
Acemibalikgibi Kubra_bs doktora emin misiniz dedim görüp söyledim tahmin değil dedi kendi de ikiz hamileymiş gözler Şahin gibi maaşallah 🤣
Acemibalikgibi Cilek_21 magnezyumu sordum doktora ilerleyen zamanlarda bacakta belde falan kasılmalar kramplar oluyomuş o zaman kullanılır dedi bu batma çocuk büyüdükçe sinirlere baskı yaptığı için oluyormuş 3. Ayda başladı benim 🤦🏽♀️