Cnsuyakan ilk saat 140 ın altında ikinci saat 120 nin altında olması lazım. Benimki size göre daha yüksekti. Gebelik şekeri tanısı kondu diyet yaparak devam ediyorum dikkat ederseniz insülin kullanmanıza gerek kalmaz diyetisyene ve dahiliye doktoruna gönderir büyük ihtimalle doktorunuz