Ebru2403 10 haftalik hamileyim bazen karnıma sancı bazen kasığıma sancı bazende kasık altına sancı girip çıkıyor sizlerde de olan varmi neden oluyor acaba
SnFk Ebru2403 hamileliliğin boyunca yaşayacağın bütün ağrılar normal. Sadece kanaman olunca endişelen. Rahmin büyüdüğü için haliyle ağrıların olacak. Çok ağrın olduğu zaman biraz uzan 😊
pitircik2021 Ebru2403 pelvik taban kaslarını güçlendiren egzersizler yaparsan yardımcı olacaktır. İnternette var videolar görebilirsin. Rahim genişlediği ve denediği için normal ama o hareketleri yap kesinlikle bende yapıyorum 10.haftadayım.
Miniginannesiiii1111 Ebru2403 karnıma kramp bile girerdi benim doktorum bebek yerleşiyor büyüyor normal dedi aynısını yaşamıştım şimdi kavuşmamıza son 1.5 hafta kaldı Allah’ın izniyle inşallah sağ salim 🤲🏻😇 36+3 olduk sezeryan olacağım
Ebru2403 4412 yok bende de oyle aman aman bi agri olmuyor girip çıkıyor hemen kramp gibi bazen sancı oluyor gülerken oluyor bazen bazen nefes alıp verirken oluyor ama nadir
Ebru2403 SnFk benim zaten 9. Haftada kahverengi lekelenmem oldu 1 hata falan sürdü şimdi.bitti doktor kahverengi.lekeden korkulcak bisey yok kirmizi olmasindan korkariz biz dedi şimdi ara ara nadirde olsa sancı girince tedirgin oldum
Mavimucize Normal rahmin,vücudun alışıyor. Bir kanama vs. Falan olursa çok endiselen doktora git o zaman. Hayırlı güzel hamilelik geçirmeni dilerim.
Ebru2403 Mavimucize Mavimucize benim zaten 9. Haftada kahverengi lekelenmem oldu 1 hata falan sürdü şimdi.bitti doktor kahverengi.lekeden korkulcak bisey yok kirmizi olmasindan korkariz biz dedi şimdi ara ara nadirde olsa sancı girince tedirgin oldum
Ebru2403 Mavimucize benim zaten 9. Haftada kahverengi lekelenmem oldu 1 hata falan sürdü şimdi.bitti doktor kahverengi.lekeden korkulcak bisey yok kirmizi olmasindan korkariz biz dedi şimdi ara ara nadirde olsa sancı girince tedirgin oldum
Mavimucize Ebru2403 doktorun progesteron ignesi vermistir o zaman her ihtimale karşı. Benim kanama vs. Olmadi cok şükür ama 10 hadta falan ne olur ne olmaz diye progesteron kullanmıştım. Korkma bol bol dua et dinlen ve ağır is falan yapma.
pitircik2021 Ebru2403 çok az ve nadir oluyor. Egzersizlerin faydası olduğundan eminim önceden daha sıktı.
Ebru2403 Miniginannesiiii1111 çok güzel ALLAH sağlıcakla kucagina almayı nasip etsin ve hepimize inşallah
Ebru2403 Miniginannesiiii1111 sizin hangi haftalarda ağrınız kramplariniz oluyordu ben şuan 10 haftaligim
Miniginannesiiii1111 Ebru2403 6+4 te başladı 16. Haftaya kadar sürdü arada karın ağrısı olarak ama şiddetli 12. Haftaya kadar sürdü sonra azaldi baya