Cemrreedemirci canım doktoruna kedim var demene gerek yokki zaten bu mikrop kedi köpekten cok dışarıda yenile. İyi yıkanmayan çiğ marul domates salatalık gibi yerde yetişen ve hayvanların yaklaşabikeceği sebzelerden daha cok bulaşıyor. Şöyleki eger hamilelikten önce bu virüsü alıp atlattıysan (ki belirtileri gripten farksız grip geçirmiş gibi atlatıp farkında olmuyorsun) bağışıklık kazanmış oluyorsun ve tekrar bulaş riski olmuyor. Ama yinede Dr kedinin temizliğine başkası baksın diyor. Ama bu mikrobu kapmadın ve bagışıklık kazanmadıysan riskte oluyorsun. O zaman kediyle ne olursa olsun yakın olmamanı istiyor. Sen özellikle sebzelerde dikkat salam sosis çiğ şeyler yeme. Kedinin temizliğinde bırak. Yanlış hatırlamıyorsam da geç kalmadın. Ben söylemediğim halde bakıldı benimkine