36’dan önce almazlar bence canım, çünkü ciğerlerinin falan gelişmesi ancak o zamanlarda tamamlanıyor. Bir de kilosuyla alakalı erken alabilirler. Doktorum anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi gelişir iç organları dedi. Tabi belirli bir haftadan sonrası da tehlikeli ama bence acele etme, zamanı gelince Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🌹