Mavininannesiseyda Merhabalar. Üç haftalık hamileyim geçen hafta hcg testim 200 çıkarken bu hafta ölçtürdüm tam altı gün sonra 2568 çıktı bu normal Mİ geceden beri uyuyamıyorum. Bugün doktora gideceğim
Akile3333 Mavininannesiseyda çok güzel gebeliğin hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🙏
Ugurlu90 Mavininannesiseyda normal canim guzel artmış endişelenme Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin
skuscu Mavininannesiseyda norrrrmalll çünkü her 2 günde kat be kattt artmasıı lazm o yüzden bianda okadar yüksek olmasına şaşırmamalısın hayırlı olsun canım benim 🥰
Epifenomen Mavininannesiseyda korkmanı gerektirecek bir durum yok aksine sevinmen lazım, artış çok güzel çünkü 😊 hayırlı olsun
Sukusum Mavininannesiseyda tam olması gerektiği gibi canım tebrikler Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻😇