Sevcandumaan Sibel4264 taş yada kum döküyor olabilirsiniz . Sürekli taş ve kum sıkıntım oldugu için bu duruma aşinayım . Geçmiş olsun 🙏🏼
Bsrlmnemr Sibel4264 kum döktüğüm için bende de çıkabiliyor. Ama doktorunuza söyleyin belki o farklı bir şeylere bakmak ister
aydinseliin Sibel4264 bende de çıktı canım 9+4 deyim enfeksyon da var dedi üromisin verdi doktor tek içimlik tozlar oluyo ya ondan ama çokta bi faydasını görmedim tahlil verdiğim gün idrar kültürüde istedi doktor yarın göstericem sonucu inşallah hep çekiyorum hiçbir zaman geçmedi maalesef
Sevcandumaan Sibel4264 ben şuan 30. Haftamdayım hala akıntım oluyor . O tamamıyla gebelikten kaynaklı bir durum 16. Haftada da akıntı olması çok normal , ,tedirgin olmayın sadece doktorunuza danışın . Geçmiş olsun 🙏🏼