selmapekel bulantim 2 haftadir devam ediyor simdi de kusma basladi bugun de bir bitseydi diyorum ne zman bu belirtiler azaliyor yaa 9 ay boyunca boyle her hafta bir sey mi cikiyor 😐
Kdrfts selmapekel gecicek canim merak etme birazcik daha diren 12-14 haftaya kadar olabiliyor bunlar hamileligin cilvesi ❤
Espbulut selmapekel ilk 3 ay gerek bulantı, tiksinme gerekse halsizlik nedeniyle annenin yaşam kalitesini çok etkiliyor sürekli yatasın geliyor karnın sırtına yapışmış aç geziyorsun falan ama inanın 3 ay öyle hızlı geçiyor ki geri dönüp baktığınızda hatırlamıyorsunuz bile 10 bebişinizde olsa her defasında katlanırım diyorsunuz hızlıca geçer inşallah sizinki de 🙆
Denosko İlk üç aylık dönem biraz zor geçiypr ama endişe etme, ikinci üç aylık dönemde çoğu ortadan kalkmış oluyor☺ Biraz sabır, bugünler de geçecek😇
Deletedmom35 Bebişe giden yolda çekilen çileler kutsaldırrrrrr 😜✌🏼 Geçiyor canım merak etme daha yenisin zamanla düzeliyor herşey
selmapekel ayy insallah ben simdiden psikolojik olarak yorulmusum o zman 1 ay daha dayanmam gerekiyor 1 kere dusuk yaptim acaba ondan mi boyle zor geciyor diye dusunuyorum allah yardimcimiz olsun 🤗
selmapekel filmlerde goruyorduk bi basi dönüyor gözü karariyor tamam hamilesin diyordu ondan sonra sorun kalmiyordu demek oyle degilmis 😆
deletedmom23 selmapekel daha ne yaptın canım benim ikinci hamileliğim 2 ayım kaldı bu zamana kadar neler çektim daha yolun uzun ama kutsal anne olmak zor
selmapekel deletedmom23 allah yardimcin olsun beni korkutanda daha yolun basi olmasi sanirim dogumdan sonra hersey unutuluyor cogu kisi oyle yazmis oyle temenni ediyorum 🙏🙏
Yasemin1298 Ben 5 haftalık hamileyim göğsümde hafif bir ağrı dışında hiçbirşey yok normal mi haftaya gidecez kalp atışları için
selmapekel Yasemin1298 benim de 5. haftada goguslerde agri karincalanma olmustu normal cunku buyuyorlar 6 da da bulantilar baslamisti canim
deletedmom23 selmapekel evet canım bebeğin kollarına gelince herşey bitiyor amin inşallah sende sağlıcakla kavuşursun bebeciğine
Yasemin1298 Çöl heyecanlıyım sürekli tedirgin oluyorum herkes midesi falan bunalıyor bende olmayınca korkuyorum🙈🤭
selmapekel Yasemin1298 icini ferah tut bazilarinda hic olmuyormus ama ikinci hamileliklerinde oluyormus mesela 🙈
selmapekel Espbulut bu yorumlari okuyunca biraz daha iyi oluyorum gercekten umidim oluyor en azindan gececegine dair ...
selmapekel Kibarbaby 5 haftalikken 😂😂 ama ben dusuk yaptim ve ardina hemen hamile kaldim yani izin vermedim vucudumun toparlanmasina