Aryaliya sen uğra bağlı bulunduğum sağlık ocağına, bu aralar covidden dolayı çok yogublar ve mümkün oldukça gebeleri cagirmamaya çalışıyorlar aslında. Covidden önce böyle değildi her ay araniyordum bende, son 3 aydır nadir arıyorlar ama ilgililer sen git bı dediğim gibi çok yoğun tüm sağlık sektörü unutabiliyorlar filan asin tahlilin gecmesin