Ozzzz
ya Bilmiyorum ki zaten haftam çok ileri, doktor azalmış baya dedi sonra nst ye gönderdi hareketleri normal olunca salıdan taa cumartesiye verdi kontrolu dedim suyu az dediniz yeticekmi diye , haftasına göre normal dedi haftanız ilerde olduğu için azlığı dedi, anlamadım bişey canm ya