Valla hamilelerin çok tüketmemesi gereken şeylerden biri o, doktorum bana içerisinde erimiş mineraller olduğundan ödem yapıp şişme ihtimalini yükseltiyo ve tansiyonun artıp erken doğum ihtimalini arttırdığını söyledi ben de çok severek içen biriydim ki elim ayağım şişince bıraktım ve şuan gerçekten şişliklerim indi