Ben 3 sene önce doğum yaptım, ilk zamanlar senin gibiydim hatta basurun bir parçası dışarıda kalmış gibi görünüyordu😊Tamamen eskisi gibi diyemem sonuçta kesik ve dikiş var ama yara izi dışında çok iyi toparladı. İlişki ilk zamanlar biraz acıttı aynen ilk evlediğimdeki gibi ama zamanla geçti. Bakımlarını iyi yap mikrop kaptırma yeter.